.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران؛
بازآفرینی ارزشهای دفاع مقدس ضرورت امروز جامعه است
استاندار مازندران، بازآفرینی ارزشهای دفاع مقدس، معرفی نمادها و قهرمان های دوران دفاع مقدس را در حفظ ارزشهای اسلامی مهم برشمرد و آن را ضرورت جامعه دانست...

 شمال نیوز: استاندار مازندران، بازآفرینی ارزشهای دفاع مقدس، معرفی نمادها و قهرمان های دوران دفاع مقدس را در حفظ ارزشهای اسلامی مهم برشمرد و آن را ضرورت جامعه دانست.

به گزارش شمال نیوز؛ ربیع فلاح جلودار در همایش فاتحان فاو در نوشهر با تقدیر از تلاش های نیروهای جهادگر دوران دفاع مقدس به فرمایش مقام معظم رهبری درباره نقش مردم در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: مازندران انصافا در جنگ امتخان خوبی داد و مردم استان فداکاری و از خودگذشتگی کرده اند.

وی اظهار داشت: مردم شمال کشور بویژه مازندران در خط مقدم انقلاب و عرصه دفاع مقدس همواره پیشگام بوده است و مازندران اولین لشگر ویژه را در دفاع مقدس تشکیل داد و افتخارات بزرگی خلق کرده است.

وی عنوان کرد: سردار مرتضی قربانی فرماندهی لشگر 25 کربلا را داشت و این لشکر در عملیات والفجر 8 کار بزرگ و ماندگاری انجام داده است.

استاندار مازندران یاد و خاطره شهدای غواص را گرامی داشت و گفت: در عملیات والفجر 8 که بنام بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) برگزار شد، لشگر 25 کربلا اولین لشگری بود که وارد فاو شد و پرچم امام رضا(ع) را به اهتزاز درآوردند.

فلاح جلودار ادامه داد: تقدیم 10 هزار و 400 شهید بیانگر شهادت طلبی دیار علوی است و عملیات والفجر 8 طولانی ترین عملیات بود که به منظور آزادسازی شهر فاو صورت گرفته است.

استاندار مازندران یادآور شد: عبور از اروند یک فتح بزرگی بود که تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و ضرورت دارد برای آگاهی نسل های جوان، حماسه های ماندگار نگارش و به تصویر کشیده شود.

وی تصریح کرد: ارزشهای دفاع مقدس بخشی از آرمان های جامعه محسوب می شود و امروز تقویت روحیه انقلابی و جهادی تنها راه برون رفت از مشکلات و زمینه ساز امنیت پایدار است.

استاندار مازندران با تقدیر از ارتشیان غیور که در دوران دفاع مقدس در حفظ مرزهای اسلامی تلاش کردند، اظهار داشت: حفظ ارزشهای دفاع مقدس ضرورتی اجتناب ناپذیر است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.